Springer International Publishing AG

Green Marketing and Entrepreneurship

Green Marketing and Entrepreneurship

Produktbeskrivelse

Denne omfattende boken avdekker det komplekse samspillet mellom entreprenørskap, strategi og markedsføringsledelse innen bærekraft. Boken fremmer den grønne omstillingen innen næringsliv og organisasjoner, og gir både selskaper og forbrukere innsikt til å ta informerte beslutninger som fremmer positive endringer i markedet. Den gir en helhetlig forståelse av bærekraftige og disruptive endringsprosesser for studenter og fagfolk, og tar for seg et bredt spekter av effektive strategier. Disse spenner fra grønne markedsføringsmetoder og segmenteringsteknikker til mer nyanserte tilnærminger som demarkedsføring og grønn merkevarebygging. Leserne vil oppdage den avgjørende rollen selskaper og beslutningstakere spiller i å omforme forbrukeradferd og forsyningskjeder, samtidig som de navigerer potensielle fallgruver som 'tragedien av det felles gode' og 'greenwashing'. Videre vil boken gi verdifulle innsikter i hvordan strategisk posisjonering og målrettede tiltak kan føre til bærekraftige resultater og økt verdi.

Prishistorikk

Lavest
1349 KR
Høyest
1406 KR
Gjennomsnitt
1380 KR
Median
1378 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Springer International Publishing AG
Navn Green Marketing and Entrepreneurship
GTIN/EAN/ISBN 9783031503320
Kategorier Bøker