Springer International Publishing AG

Journalism, Digital Media and the Fourth Industrial Revolution

Journalism, Digital Media and the Fourth Industrial Revolution

Produktbeskrivelse

Den fjerde industrielle revolusjon, ofte omtalt som Industri 4.0, representerer et nytt og betydningsfullt kapittel i historien om industrielle utviklinger som startet på 1700-tallet. Denne revolusjonen er preget av en sammensmelting av banebrytende produksjonsmetoder og intelligente systemer som helhetlig integreres med både organisasjoner og mennesker. Innen kommunikasjon og journalistikk, spesielt med fokus på digitale medier, står vi overfor utfordringen med å ta i bruk nye teknologier og praksiser som kan omforme eksisterende selskaper og kommunikasjonsprodukter. Her brytes ofte skillet mellom det fysiske, digitale og biologiske. Denne samlingen av essays analyserer og reflekterer over hvordan Industri 4.0 påvirker journalistikk og digitale medier. Boken er delt inn i tre hoveddeler. Den første delen undersøker fremveksten av både sentraliserte og desentraliserte nettverk, samt deres innvirkning på digitale medier. Den fokuserer spesielt på rollen til kryptografisk journalistikk og hvordan deling av frie og åpne ressurser påvirker dagens medielandskap.

Prishistorikk

Lavest
1963 KR
Høyest
2067 KR
Gjennomsnitt
2018 KR
Median
2006 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Springer International Publishing AG
Navn Journalism, Digital Media and the Fourth Industrial Revolution
GTIN/EAN/ISBN 9783031631528
Kategorier Bøker