Springer International Publishing AG

Management in the Digital Age

Management in the Digital Age

Produktbeskrivelse

I denne Springer Brief presenterer forfatteren hvordan kinesiske selskaper med suksess benytter sine egne varianter av 'Silicon Valley-tilnærmingen' til ledelse. Diskusjonen innledes med en vurdering av i hvilken grad ledelsesmodeller må være gjenoppfunnet. Deretter introduseres en grunnleggende ny tilnærming som allerede finnes og har bevist sin verdi i praksis hos noen av de mest dynamiske selskapene i Silicon Valley. Forfatteren konkluderer med at de kinesiske ledelsesmodellene muligens er enda mer avanserte. Dersom dette stemmer, kan det få dype konsekvenser for ledere verden over. Forfatteren anerkjenner at ingen ledelsesmodeller feiler (eller lykkes) hver gang; skeptikere kan påpeke store byråkratiske selskap som fortsatt blomstrer, så vel som radikale innovatører som har gått under. Boken kaster lys over behovet for en modell som kan gi selskaper de beste mulighetene for å blomstre i et VUCA-preget forretningsmiljø. En kombinasjon av bevis og informerte meninger tyder på at ...

Prishistorikk

Lavest
761 KR
Høyest
794 KR
Gjennomsnitt
778 KR
Median
777 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Springer International Publishing AG
Navn Management in the Digital Age
GTIN/EAN/ISBN 9783319674889
Kategorier Bøker