Springer International Publishing AG

Managing with Sense and Sensitivity

Managing with Sense and Sensitivity

Produktbeskrivelse

I 'Managing with Sense and Sensitivity' utforsker forfatterne de daglige følelsesmessige utfordringene ledere møter. Boken belyser hvordan følelser og relasjoner påvirker organisasjonens energi, engasjement og økonomiske resultater. Med fokus på balansen mellom følelser og fornuft, gir forfatterne leseren verktøy for å navigere disse utfordringene på en profesjonell og etisk måte, med bevissthet rundt lederens posisjon i hierarkiet. Forfatterne hevder at alle ledere bør utvikle sin egen lederstil, basert på hvem de er som personer, deres overbevisninger og de situasjonene de befinner seg i. Boken viser hvordan ledere kan bruke dømmekraft, erfaring, refleksjon og generell kunnskap for å bli bedre i sine roller. I tillegg beskrives det hvordan ledere har et ansvar for å skape et medfølende og effektivt arbeidsmiljø, der følelser kan uttrykkes på måter som konstruktivt gavner hele organisasjonen.

Prishistorikk

Lavest
737 KR
Høyest
769 KR
Gjennomsnitt
754 KR
Median
753 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Springer International Publishing AG
Navn Managing with Sense and Sensitivity
GTIN/EAN/ISBN 9783031241116
Kategorier Bøker