Springer International Publishing AG

Netflix and the Re-invention of Television

Netflix and the Re-invention of Television

Produktbeskrivelse

Boken "Netflix and the Re-invention of Television" tar for seg hvordan Netflix har påvirket det moderne tv-landskapet og bygget opp infrastrukturen for strømming. Den analyserer ulike måter Netflix har redefinert begrepet fjernsyn i lys av det som kalles TV IV, en betegnelse for den fjerde bølgen av TV-utvikling. I en tid der fjernsynet kontinuerlig gjennomgår en rekke endringer, har Netflix etablert seg som en dominerende aktør i denne transformasjonen. Boken utforsker ikke bare Netflix sin historiske bakgrunn, men også betydningen av binge-watching for selskapets organisering og markedsstrategier. Videre undersøkes Netflix sin rolle som en transnasjonal kringkaster, og hvordan selskapets innflytelse former den nåværende tv-arenan. I denne andre utgaven blir det lagt vekt på Netflix sin betydning i de såkalte 'streaming-krigene', samtidig som den inkluderer ny forskning innen tv-studier og vurderer selskapets håndtering av mangfold i sitt innhold. Denne omfattende studien kaster lys over Netflix sin avgjørende rolle i utviklingen av moderne fjernsyn.

Prishistorikk

Lavest
371 KR
Høyest
387 KR
Gjennomsnitt
379 KR
Median
379 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Springer International Publishing AG
Navn Netflix and the Re-invention of Television
GTIN/EAN/ISBN 9783031392368
Kategorier Bøker