Springer International Publishing AG

Parametric and Nonparametric Statistics for Sample Surveys and Customer Satisfaction Data

Parametric and Nonparametric Statistics for Sample Surveys and Customer Satisfaction Data

Produktbeskrivelse

Denne boken tar for seg problemstillinger knyttet til evaluering av kundetilfredshet i varierte kontekster og metoder. Ofte undersøkes tilfredsheten knyttet til et produkt eller en tjeneste gjennom hensiktsmessige undersøkelser som sikter mot å fange opp tilfredsheten ved flere delaspekter som karakteriserer den opplevde kvaliteten av produktet eller tjenesten. Boken presenterer en rekke statistiske teknikker som er anvendt for å analysere data fra faktiske situasjoner hvor kundetilfredshetsundersøkelser ble utført. Målet er å gi en enkel veiledning om de ulike analysene som kan gjennomføres når man analyserer data fra utvalgundersøkelser: fra latente variabelmodeller til heterogenitet i tilfredshet, samt forskjellige testmetoder for å sammenligne ulike kunder. Boken tar også for seg konstruksjonen av sammensatte indikatorer som inkluderer forskjellige referanser for tilfredshet. Avslutningsvis vises også noen rangbaserte prosedyrer for analyse av undersøkelsesdata.

Prishistorikk

Lavest
632 KR
Høyest
659 KR
Gjennomsnitt
646 KR
Median
645 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Springer International Publishing AG
Navn Parametric and Nonparametric Statistics for Sample Surveys and Customer Satisfaction Data
GTIN/EAN/ISBN 9783319917399
Kategorier Bøker