Springer International Publishing AG

Podcasting

Podcasting

Produktbeskrivelse

"Podcasting: New Aural Cultures and Digital Media" er den første omfattende, tverrfaglige samlingen av akademisk forskning som utforsker definisjonen, statusen, praksisene og implikasjonene av podcasting gjennom et medie- og kulturstudieperspektiv. Denne boken samler forskning fra både erfarne akademikere og tidlige karriere forskere, samt lyd- og kreative utøvere, og gir dermed et bredt spekter av tilnærminger i en tidsaktuell respons til podcastingens tidsånd. Bidragsyterne undersøker podcastens grense mellom det 'gamle' og 'nye' mediet, samt ulike produksjonskontekster, samtidig som de tar for seg podcastingens avhengighet av etablerte industrielle strukturer, samtidig som den beholder en alternativ og til tider outsider-sensibilitet. I dagens kaotiske landskap av nettmediediskurs, rammer bidragsyterne podcasting som et uttrykk for en 'ny auditiv kultur' som vokser frem fra en gjenkjennelig kombinasjon av industrielle, teknologiske og kulturelle omstendigheter. Analysene i boken belyser de komplekse forholdene som former denne spennende medieformen.

Prishistorikk

Lavest
395 KR
Høyest
412 KR
Gjennomsnitt
404 KR
Median
404 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Springer International Publishing AG
Navn Podcasting
GTIN/EAN/ISBN 9783319900551
Kategorier Bøker