Springer International Publishing AG

Redefining Media in the Digital Age

Redefining Media in the Digital Age

Produktbeskrivelse

Den globale veksten av strømme- og sosiale medieplattformer, sammen med innflytelsen fra teknologigiganter i stadig flere sektorer av økonomien – inkludert mediebransjen – har forstyrret den etablerte orden i det globale medielandskapet. Denne boken gir en innsiktsfull analyse av de betydelige endringene i de konkurransefortrinnene i medieindustrien som følger av digital konvergens, samt konsekvensene av disse endringene. Når Hollywood nå går inn i sitt andre århundre, står det overfor nye utfordringer som stammer fra den digitale revolusjonen. Disse utfordringene er større både i omfang og innvirkning enn de som ble medført av tidligere kommunikasjonsteknologiske revolusjoner i forrige århundre. Blant de nye utfordringene finner vi oppkomsten av nye konkurrenter og dominerende konglomerater, som som følge av den stadig voksende rekkevidden av digital konvergens også opererer effektivt i mediesektoren. De nye konkurransedynamikkene blir tydelige i analysen av strømme- og sosiale medier.

Prishistorikk

Lavest
655 KR
Høyest
683 KR
Gjennomsnitt
670 KR
Median
669 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Springer International Publishing AG
Navn Redefining Media in the Digital Age
GTIN/EAN/ISBN 9783031667855
Kategorier Bøker