Springer International Publishing AG

Servitization Strategy

Servitization Strategy

Produktbeskrivelse

Boken 'Servitization Strategy' gir en dyptgående innsikt i hvordan bedrifter kan konkurrere ved å tilby avanserte tjenester og produkter som en tjeneste. I en tid der kundenes forventninger stadig vokser, handler det ikke lenger bare om å selge produkter, men om å levere ønskede resultater som virkelig skaper verdi. Denne strategiske tilnærmingen, kjent som servitization, kan by på mange utfordringer for virksomheter som ønsker å tilpasse seg denne nye forretningsmodellen. Som en del av Palgrave Executive Essentials-serien, gir denne boken en omfattende introduksjon til modellene for utfallsbaserte forretningsstrategier, også kjent som Advanced Services Business Models. Den fungerer som en praktisk veiledning for hvordan organisasjoner kan innovere og utvikle tjenestene sine gjennom servitization. Med fokus på økonomisk produktivitet og bærekraftighet, åpner servitization for muligheter til å skape økt verdi for kundene, samtidig som ressursbruk og dematerialisering i forsyningskjeden forbedres. Denne boken er essensiell for ledere, fagfolk og enhver som ønsker en praktisk tilnærming til å implementere servicebaserte forretningsmodeller i dagens konkurransedyktige marked.

Prishistorikk

Lavest
392 KR
Høyest
406 KR
Gjennomsnitt
400 KR
Median
406 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Springer International Publishing AG
Navn Servitization Strategy
GTIN/EAN/ISBN 9783031454288
Kategorier Bøker