Springer International Publishing AG

The Future of Consumption

The Future of Consumption

Produktbeskrivelse

Denne åpne tilgang-boken belyser tre fremtidige forbrukstrender: teknologi, bærekraft og velvære, samt hvilken innvirkning disse trendene vil ha på måten vi handler på. Hva vil være viktig for fremtidens forbrukere, og hvordan vil deres handleopplevelser se ut og føles? Vil teknologiske fremskritt, bærekraftige initiativer og velværetrender fundamentalt endre vårt forbruk? Dessuten, hvordan bør detaljhandelsledere tilpasse seg disse trendene for å tilby kundeopplevelser som er tilpasset fremtiden? Ved å forene akademiske perspektiver med refleksjoner fra innovative detaljister, utforsker denne boken alle disse spørsmålene og mer til. Dette er en viktig lesning for detaljhandelsledere som ønsker å forstå hvordan fremtidens forbrukstrender vil påvirke bransjen. Boken vil også være av stort utbytte for studenter og forskere innen detaljhandel og forbruk, da den gir verdifulle innsikter om hvordan disse to sammenvevde feltene forholder seg til hverandre.

Prishistorikk

Lavest
608 KR
Høyest
634 KR
Gjennomsnitt
621 KR
Median
621 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Springer International Publishing AG
Navn The Future of Consumption
GTIN/EAN/ISBN 9783031332456
Kategorier Bøker