Springer Nature B.V.

Women, Ageing and the Screen Industries

Women, Ageing and the Screen Industries

Produktbeskrivelse

Boken 'Women, Ageing and the Screen Industries' utforsker hvordan kvinner i ulike aldre blir fremstilt og representert i film- og TV-bransjen. Gjennom en grundig analyse av medier, belyser forfatterne de mange utfordringene og mulighetene som kvinner møter ettersom de blir eldre. Med fokus på strukturelle barrierer og kulturelle forventninger, gir denne boken en verdifull innsikt i hvordan samfunnets syn på aldring påvirker kvinner i underholdningsindustrien. Den tar opp temaer som identitet, stereotyper og kampen for likestilling, og inviterer leserne til å reflektere over hvordan mediebilder kan forme våre oppfatninger om kvinner og aldring. Denne publikasjonen er både en akademisk ressurs og en inspirerende lesning for alle som er interessert i kjønn, alder og media.

Prishistorikk

Lavest
570 KR
Høyest
595 KR
Gjennomsnitt
583 KR
Median
583 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Springer Nature B.V.
Navn Women, Ageing and the Screen Industries
GTIN/EAN/ISBN 9783031183867
Kategorier Bøker