Springer Nature Switzerland AG

Business Design Thinking and Doing

Business Design Thinking and Doing

Produktbeskrivelse

Denne læreboken er utviklet for å veilede, instruere og inspirere neste generasjon av innovasjonsdesignere, ledere og management-profesjonelle. Med et solid fundament i evidensbasert innovasjonsutvikling, introduserer og forklarer boken hva Business Design er, hvordan det anvendes på tvers av sektorer og organisasjoner, samt hvilken effekt det har på beslutningstaking og verdiskaping. Studenter vil få muligheten til å lese og analysere forretningscase for design-drevet innovasjon fra hele verden, og oppdage tverrfaglige strategier fra markedsføring til antropologi. De vil også praktisere anvendelsen av en designerverktøykasse for å identifisere, formulere og løse forretningsutfordringer på nyskapende måter. Gjennom bokens gang vil studentene bryte ned innovasjonsprosessen, fra initiering til implementering, engasjere seg i iterative tilbakemeldingssløyfer, samt utvikle konkrete planer for personlig og profesjonell samarbeid, med fokus på anvendelse i arbeidslivet. For MBA-studenter og seniorbachelorstudenter tilbyr denne boken en detaljert og helhetlig tilnærming til Business Design.

Prishistorikk

Lavest
529 KR
Høyest
653 KR
Gjennomsnitt
600 KR
Median
589 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Springer Nature Switzerland AG
Navn Business Design Thinking and Doing
GTIN/EAN/ISBN 9783030864880
Kategorier Bøker