Springer Nature Switzerland AG

Communicating for Change

Communicating for Change

Produktbeskrivelse

Boken "Communicating for Change" fremlegger en ny og innovativ samling bidrag som belyser kommunikasjons rolle i endringsprosesser. I en tid preget av rask sosial, økonomisk, politisk og teknologisk utvikling globalt, er behovet for å omdefinere hvordan vi tilnærmer oss kommunikasjon og endring mer presserende enn noen gang. Denne boken tilbyr 14 konsepter fra en tverrfaglig gruppe ledende og fremvoksende forskere fra 13 land fordelt over 5 kontinenter. Bidragsyterne forener seg rundt tre hovedtemaer: medborgerskap og rettferdighet, kritikk av utvikling, samt fornying av tanke fra og for de marginaliserte. Den korte formatet på hvert kapittel gjør det mulig for forfatterne å presentere sine idéer på en direkte og konsis måte, og gir leserne — enten de er studenter, forskere eller praktikere — en rekke tilgjengelige, engasjerende og innovative perspektiver for å tenke kritisk om kommunikasjon.

Prishistorikk

Lavest
608 KR
Høyest
634 KR
Gjennomsnitt
621 KR
Median
621 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Springer Nature Switzerland AG
Navn Communicating for Change
GTIN/EAN/ISBN 9783030425159
Kategorier Bøker