Springer Nature Switzerland AG

Design and Management of Interfirm Networks

Design and Management of Interfirm Networks

Produktbeskrivelse

Boken "Design and Management of Interfirm Networks" tar for seg viktige aspekter ved interfirma nettverk, som omfatter franchising, detalj- og servicekjeder, kooperativer, finansielle nettverk, joint ventures, strategiske allianser, lisensiering, offentlig-private partnerskap og nye nettverksformer i den digitale økonomien. Denne samlingen av forskningsstudier gir en grundig tilnærming til disse nettverkene og undersøker hvordan innovasjon skapes under de komplekse og dynamiske forholdene i dagens kunnskapsintensive og digitale økonomi. Gjennom verkene fra anerkjente eksperter belyses hvordan selskaper kan forbedre sin konkurranseevne ved å sikre tilgang til innovasjon, kunnskap og komplementære ressurser og kapabiliteter som ellers ikke er tilgjengelige for dem. Dertil fremhever studiene hvordan, drevet av et uforutsigbart miljø, bedrifter som er integrert i interorganisatoriske nettverk i stadig større grad transformeres fra å være samarbeidspartnere til å bli samarbeidende aktører og verdifulle medskapere av innovasjon.

Prishistorikk

Lavest
1156 KR
Høyest
1205 KR
Gjennomsnitt
1183 KR
Median
1181 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Springer Nature Switzerland AG
Navn Design and Management of Interfirm Networks
GTIN/EAN/ISBN 9783030292478
Kategorier Bøker