Springer Nature Switzerland AG

Digital Business and Electronic Commerce

Digital Business and Electronic Commerce

Produktbeskrivelse

Denne læreboken gir leserne en grundig innføring i digital forretning fra et ledelsesperspektiv. Den tilbyr en omfattende oversikt over fundamentene i digital virksomhet, inkludert grunnleggende konsepter, aktiviteter og suksessfaktorer, samt en analytisk tilnærming til brukeradferd. Boken har dedikerte kapitler om mobilteknologi og sosiale medier, hvor den presenterer sentrale aspekter, diskuterer bruksområder og adresserer viktige suksessfaktorer. Videre introduseres tingenes internett (IoT) i sammenheng med store mengder data, skytjenester og tilknyttede teknologier, med fokus på industri 4.0, smarte forretningstjenester, smarte hjem og digitale forbrukerapplikasjoner, samt kunstig intelligens. Boken tar deretter for seg digitale forretningsmodeller innen B2C (business-to-consumer) og B2B (business-to-business) sektorer. Bygget på konseptene for forretningsmodeller, diskuterer boka også digital forretningsstrategi, samt det strategiske digitale forretningsmiljøet og systemer for verdiskapning i digitale virksomheter (dVASs), sammen med strategiutvikling i konteksten av den digitale tidsalderen.

Prishistorikk

Lavest
1126 KR
Høyest
1174 KR
Gjennomsnitt
1152 KR
Median
1151 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Springer Nature Switzerland AG
Navn Digital Business and Electronic Commerce
GTIN/EAN/ISBN 9783030634841
Kategorier Bøker