Springer Nature Switzerland AG

Engagement Design

Engagement Design

Produktbeskrivelse

Interaktive mediedesignere har lenge diskutert metoder for å optimalisere interaksjonsdesign som går utover bare brukervennlighet. Med fremveksten av emosjonell design og suksessen til brukeropplevelsesmetodene (UX) har denne debatten utviklet seg ytterligere. Begrepet 'opplevelse' har blitt et komplekst buzzword, som i større grad handler om subjektets erfaring enn selve produktet, noe som gjør det vanskelig — kanskje umulig — å definere det presist. I denne boken tar vi sikte på å flytte diskusjonen fra 'opplevelse' til 'engasjement', for å fremheve designet av forholdet mellom artefakter, kontekster og brukere. Engasjement krever en mer konkret type erfaring, med spesifikke behov, motiver, ferdigheter og kompetanser, som lettere kan integreres i designprosessen. Dette konseptet skiller seg også fra andre begreper som moro, glede, lykke eller velvære, og gir designerne frihet til å skape sine personlige verdener. For å fremme denne nye tilnærmingen tilbyr vi i denne boken et dyptgående innblikk i engasjementdesign og dets mange fasetter.

Prishistorikk

Lavest
1498 KR
Høyest
1562 KR
Gjennomsnitt
1532 KR
Median
1530 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Springer Nature Switzerland AG
Navn Engagement Design
GTIN/EAN/ISBN 9783030370848
Kategorier Bøker