Springer Nature Switzerland AG

Social Impact of Wine Marketing

Social Impact of Wine Marketing

Produktbeskrivelse

Denne boken tar utgangspunkt i begrepet "digiwine", et neologisme som refererer til produksjon og markedsføring av vin ved hjelp av moderne teknologier og robotikk. Dette inkluderer vinmarkssystemer, sensorenheter, værstasjoner, droner, robotiske høstemaskiner, videoer på sosiale medier, digitale etiketter og vinapper. Alkoholindustrien benytter seg av disse teknologiene for å utvikle digitale strategier og nettverktøy som muliggjør mer effektive salg av vin. Boken gir en grundig analyse av bruken av digital alkoholmarkedsføring, årsakene bak fenomenet, reguleringens rolle og den sosiale påvirkningen. Av særlig interesse er omtalen av skadelige former for alkoholmarkedsføring rettet mot ungdom, som beskrives gjennom konkrete kasus fra det globale miljøet. Forfatteren stiller spørsmål ved om lovgivningens svakheter eller ineffektiviteten i selvregulering har negative konsekvenser som ikke lenger kan forebygges gjennom offentlige helseprogrammer. Når og hvordan ble alkoholindustrien så dypt integrert i livene våre at vi ubevisst aksepterer det?

Prishistorikk

Lavest
904 KR
Høyest
943 KR
Gjennomsnitt
925 KR
Median
924 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Springer Nature Switzerland AG
Navn Social Impact of Wine Marketing
GTIN/EAN/ISBN 9783030892234
Kategorier Bøker