Springer Nature Switzerland AG

Strategies for e-Business

Strategies for e-Business

Produktbeskrivelse

Denne fjerde utgaven av en unik lærebok gir omfattende innsikt i utviklingen, dagens tilstand og praksisen rundt e-forretningsstrategier. Boken gir en solid innføring i forståelsen av e-bedrifter og e-handel ved å kombinere grunnleggende konsepter og anvendelsesmodeller med virkelighetsnære casestudier. Som en ideell følgesvenn for studier på handelsskoler, benytter forfatterne sin brede kompetanse til å demonstrere hvordan selskapsstrategier kan integreres og blomstre ved å ta i bruk dynamiske e-forretningsrammer med passende verktøy. Studenter vil oppnå en grundig forståelse av utviklingen av elektroniske og mobile handelsstrategier, samt metodene for å håndtere de ulike utfordringene som oppstår.

Prishistorikk

Lavest
1237 KR
Høyest
1290 KR
Gjennomsnitt
1266 KR
Median
1264 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Springer Nature Switzerland AG
Navn Strategies for e-Business
GTIN/EAN/ISBN 9783030489496
Kategorier Bøker