Springer Nature Switzerland AG

The Feeling Economy

The Feeling Economy

Produktbeskrivelse

I takt med at maskiner trenes opp til å 'tenke', blir mange oppgaver som tidligere krevde menneskelig intelligens automatisert gjennom kunstig intelligens. Imidlertid er det vanskeligere å automatisere emosjonell intelligens, og dette utgjør den nåværende konkurransefordelen for menneskelige arbeidere i forhold til maskiner. Boken 'The Feeling Economy' undersøker hvordan kunstig intelligens påvirker hverdagen, med fokus på ansattes tilpasning til disse endringene. Den ser også på hvordan ledere kan endre jobbenes natur i lys av AI-utviklingen, samt muligheten for mennesker og AI til å samarbeide videre. Boken argumenterer for at AI raskt tar over flere av de kognitive oppgavene, noe som gir mennesker mer rom til å fokusere på følelser. Resultatet blir den 'Feeling Economy', der både ansatte og forbrukere legger vekt på følelser i en helt ny skala, mens de kognitive oppgavene i stor grad delegeres til AI. Videre presenterer boken både teoretisk og empirisk bevis på at dette skiftet er i full gang, og den utforsker konsekvensene av Feeling Economy på arbeidsplasser og samfunn.

Prishistorikk

Lavest
393 KR
Høyest
414 KR
Gjennomsnitt
404 KR
Median
402 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Springer Nature Switzerland AG
Navn The Feeling Economy
GTIN/EAN/ISBN 9783030529765
Kategorier Bøker