Boken "Teaching in Nursing and Role of the Educator" er en uunnværlig guide for alle sykepleierutdannere. Denne omfattende ressursen, skrevet av erfarne forfattere og pedagoger, gir en grundig oversikt over rollen til sykepleierutdanneren i både akademiske og ikke-akademiske settinger, inkludert rollen som forsker. I den oppdaterte fjerde utgaven er den nyeste forskningen og de beste praksisene samlet for å sikre at utdannerne forblir i fronten av sykepleieutdanningen. Boken inkluderer helt nye kapitler som tar for seg kompetansebasert utdanning, nåværende utfordringer i undervisningen, samt rollen til utdanneren som leder, mentor og rådgiver. Den gir utvidet dekning av inkluderende undervisning og mangfoldige elever, integrering av kunstig intelligens og sosiale medier i utdanningen, samt fremskritt innen simuleringer og klinisk undervisning. Den fjerde utgaven fortsetter å tilby evidensbasert veiledning om utdannerens rolle og overgangen fra kliniker til utdanner, læringsteorier, undervisningsmetoder, ny teknologi, klinisk undervisning og interprofesjonell utdanning.