Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG

Corporate Strategy

Corporate Strategy

Produktbeskrivelse

Denne læreboken gir et personlig perspektiv på det brede og komplekse temaet bedriftsstrategi. Boken følger en strukturert tilnærming til utvikling og implementering av systematiske bedriftsstrategier. "Corporate Strategy" presenterer rammeverk og konsepter for strategisk utvikling som har vist seg å være nyttige i bedriftspraksis. Den tar for seg de fundamentale spørsmålene som angår den daglige strategiske virksomheten, og illustrerer disse med eksempler fra virkelige selskaper. Boken dekker alle de viktigste elementene i bedriftsstrategi på en klar og systematisk måte: • Bedriftsambisjon og kapabiliteter • Analyse av bedriftsporteføljer • Strategi for bedriftvekst og porteføljer • Håndtering og transformasjon av bedriftsprofilen • Strategi og organisering av foreldrebedrifter • Bedriftsfinansstrategi • Prosess for bedriftsstrategi. Denne boken fungerer ikke bare som en praksisorientert lærebok for studenter og lærere innen bedriftsstrategi, men gir også verdifulle innblikk for fagpersoner innen området.

Prishistorikk

Lavest
535 KR
Høyest
557 KR
Gjennomsnitt
546 KR
Median
546 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Navn Corporate Strategy
GTIN/EAN/ISBN 9783658254254
Kategorier Bøker