Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG

Innovation and Product Management

Innovation and Product Management

Produktbeskrivelse

Kompleksiteten og dynamikken i markedet skaper et miljø preget av økt usikkerhet rundt innovasjonsaktiviteter. I lys av dette blir systematisk ledelse av innovasjon og produktforvaltning stadig viktigere for selskapets suksess. Denne boken gir en grundig introduksjon til grunnleggende prinsipper innen innovasjon og produktledelse, samtidig som den presenterer en helhetlig prosessmodell med særlig fokus på innovasjon og usikkerhet. Ved å kombinere innovasjonsledelse og produktinnovasjon i et tverrfaglig perspektiv, fremstår denne boken som en unik ressurs. Den er utformet for å imøtekomme behovene til ledere som ønsker en praktisk, men velskrevet guide til innovasjon og produktforvaltning. I tillegg vil både kandidater og avanserte bachelorstudenter finne kapitlene i denne boken spesielt nyttige.

Prishistorikk

Lavest
649 KR
Høyest
676 KR
Gjennomsnitt
663 KR
Median
662 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Navn Innovation and Product Management
GTIN/EAN/ISBN 9783662514993
Kategorier Bøker