Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Software Product Management
Produktbeskrivelse
Boken 'Software Product Management' (SPM) er en sentral suksessfaktor for programvareprodukter og programvareintensive produkter. Denne omfattende guiden gir en innføring i SPM, både for nybegynnere og erfarne produktledere. Her finner du en grundig gjennomgang av produktstrategi, produktplanlegging, deltakelse i strategiske ledelsesaktiviteter og samordning av de ulike funksjonelle enhetene i selskapet. Boken bygger på resultatene fra International Software Product Management Association (ISPMA®) og SPM Body of Knowledge V.2, utviklet av et panel av eksperter fra både industri og forskning, med mål om å fremme fortreffelighet innen programvareproduktledelse på tvers av ulike bransjer. I tillegg til å fungere som en lærebok for ISPMA®-basert utdanning, er dette en nyttig ressurs for alle som er interessert i SPM, en av de mest spennende og utfordrende disiplinene innen programvarevirksomhet.