Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG

User Experience Innovation

User Experience Innovation

Produktbeskrivelse

Boken 'User Experience Innovation' fokuserer på hvordan man kan skape nyskapende og engasjerende brukeropplevelser for nye produkter og systemer. Brukeropplevelse er det som gjør enheter som Apples iPhone og systemer som Amazon.com ekstremt suksessfulle. For iPhone-kunder handler det ikke bare om å kjøpe en telefon; de investerer i en opplevelse som er muliggjort av enheten. På samme måte tilbyr Amazon.com kundene en verden fylt med bokanmeldelser, interessante anbefalinger, øyeblikkelige nedlastinger til deres Kindle og enkel én-klikks handel. I dagens marked er produktene fokuspunktene, men det er opplevelsen som omgir produktet som har størst betydning for suksess. 'User Experience Innovation' gir deg verktøyene du trenger for å skape den riktige opplevelsen rundt dine produkter, noe som er avgjørende for å lykkes i markedet. Tilnærmingen i boken er støttet av 18 års erfaring fra en forfatter som innehar mer enn 100 patenter relatert til brukeropplevelse. Boken er skrevet av en praktiker for andre praktikere, og du vil lære om 17 spesifikke metoder for å skape innovasjon.

Prishistorikk

Lavest
435 KR
Høyest
454 KR
Gjennomsnitt
445 KR
Median
445 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Navn User Experience Innovation
GTIN/EAN/ISBN 9781430241492
Kategorier Bøker