Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG

Why Startups Fail

Why Startups Fail

Produktbeskrivelse

For deg som drømmer om å bli gründer, om du vurderer å ta spranget, er en boot-strappet gründer som ønsker å gi ny energi til bedriften din etter noen år, eller en venture-backed gründer som ønsker å skalere, presenterer "Why Startups Fail" en innsiktsfull analyse av de viktigste feilene nye virksomheter gjør – og hvordan du kan unngå dem. Nesten alle har en idé til et produkt eller en tjeneste de kunne utvikle, eller en bedrift de kunne starte. Likevel feiler mer enn åtte av ti nye virksomheter innen tre år. For venture-backed selskaper er sjansene enda mer avskrekkende, med bare en av ti som lykkes, og venturekapitalister avviser hele 99 % av forretningsplanene de får. Slike statistikker kan virke skremmende! Likevel gjentar gründere ofte de samme unngåelige feilene igjen og igjen. "Why Startups Fail" gir deg verktøyene du trenger for å slå oddsene, og unngå fallgruvene og feller som kan føre til tidlig avvikling av virksomheten. Mens vi lett kan peke på suksesser som Apple, Google og Facebook, gir de største lærdommene ofte fra feilgrep. Hvilke beslutninger ble tatt, og hvorfor? Hva ville gründerne ha gjort annerledes? Gjennom denne boken får du verdifulle innsikter som kan hjelpe deg å navigere det utfordrende landskapet av oppstartsvansker, og forhåpentligvis oppnå den suksessen du søker.

Prishistorikk

Lavest
365 KR
Høyest
381 KR
Gjennomsnitt
373 KR
Median
373 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Navn Why Startups Fail
GTIN/EAN/ISBN 9781430241409
Kategorier Bøker