SPRINGER-VERLAG NEW YORK INC.

Handbook of Consumer Finance Research

Handbook of Consumer Finance Research

Produktbeskrivelse

Dagens samfunnpreget av økonomiske utfordringer som gjeldskonsolidering, pensjonsutbetalinger, sosial sikkerhet i krise, samt en økning i konkurs- og tvangsauksjoner, har ført til at amerikanernes finanser preges av en rekke problemer og potensielle trusler. I 'Handbook of Consumer Finance Research' utforskes de sosiale aspektene ved forbrukeratferd, og verket presenterer den nyeste forskningen og originale data som belyser nåværende behov blant forbrukere, samtidig som det kartlegger nye forskningsområder. Dette lettfattelige verket er tilrettelagt for lesere uten spesialisert bakgrunn innen feltet og tar for seg sentrale begreper som risikotoleranse, forbrukersosialisering og økonomisk velvære. Videre presenteres aktuell informasjon om spesifikke kontekster og befolkningsgrupper, inkludert helseutgifter og pensjonssparing, netthandel og e-banking, samt familiefinansiering knyttet til ekteskap, kommunikasjon mellom foreldre og barn, og studentforbruk. Boken tar også for seg finansielle bekymringer blant spesifikke grupper som minoriteter, eldre og de med lav inntekt, samt ledelsesproblemene familier med egne bedrifter står overfor, og forbrukerbeskyttelse i rettferdig utlånspraksis. Med tanke på de utfordringene vi står overfor i dag, gir dette verket en uunnvenlig innsikt i forbrukernes finansielle virkelighet.

Prishistorikk

Lavest
1046 KR
Høyest
1091 KR
Gjennomsnitt
1070 KR
Median
1069 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke SPRINGER-VERLAG NEW YORK INC.
Navn Handbook of Consumer Finance Research
GTIN/EAN/ISBN 9781441926043
Kategorier Bøker