Identifying, Assessing, and Treating Conduct Disorder at School
Produktbeskrivelse
Bekymringen over økende ungdomsvold og aggresjon preger samfunnet. Skoleansatte står daglig overfor utfordringene som følger av atferdsforstyrrelser, noe som kan forstyrre læringsprosessen og true velvære, sikkerhet og trygghet for både elever og ansatte. Med den vedvarende fokuset på høytydende akademisk testing har skolene problemer med å finne effektive strategier og sikre nødvendige ressurser for å identifisere, vurdere og behandle elever med atferdsproblemer, slik at alle barn kan oppnå suksess på skolen. 'Identifying, Assessing, and Treating Conduct Disorder at School' bygger bro mellom vitenskap og praksis, og gir skolens fagfolk den informasjonen de trenger for å koordinere innsatsen og forbedre kommunikasjonen mellom foreldre, andre lærere, administratorer og sosialtjenester. Boken gir også veiledning om de intervensjonene som sannsynligvis vil være mest effektive for å møte de unike behovene til elever med atferdsforstyrrelser.