SPRINGER VERLAG, SINGAPORE

Socially Responsible Consumption and Marketing in Practice

Socially Responsible Consumption and Marketing in Practice

Produktbeskrivelse

Boken gir en omfattende oversikt over sosialt ansvarlig konsum og markedsføring, samt en samling av undervisningstilfeller som diskuterer og understreker hvordan organisasjoner i det 21. århundre, både profittorienterte og ideelle, håndterer kravene fra sosialt ansvarlige forbrukere. I en tid hvor både forbrukere, myndigheter, akademikere og praktikere viser økt interesse for å fremme positive samfunnsendringer gjennom konsum, fokuserer boken på markedsføringens rolle i å frembringe slike endringer via virkelige casestudier. Sosialt ansvarlige forbrukere, som har fokus på det sosiale gode, representerer en unik gruppe. Dette skyldes både det tverrfaglige innholdet og de spesifikke utfordringene det medfører for organisasjoner, ettersom det presser dem til å foreta betydelige endringer i hvordan de utfører sin virksomhet. Fra innkjøp til produksjon og salg, belyser boken hvordan tilpasning til disse endringene er avgjørende for å opprettholde lønnsomhet samtidig som samfunnsansvaret ivaretas.

Prishistorikk

Lavest
1612 KR
Høyest
1681 KR
Gjennomsnitt
1649 KR
Median
1647 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke SPRINGER VERLAG, SINGAPORE
Navn Socially Responsible Consumption and Marketing in Practice
GTIN/EAN/ISBN 9789811664328
Kategorier Bøker