SPRINGER VERLAG, SINGAPORE

Transmedia Brand Storytelling

Transmedia Brand Storytelling

Produktbeskrivelse

Denne boken presenterer ny global forskning om transmediashistoriefortelling som en form for merkevarekommunikasjon. Den utforsker de teoretiske grunnlagene for transmediashistoriefortelling, samt dens praktiske anvendelse gjennom undersøkelser og intervjudata fra kreative, markedsførings-, reklame- og PR-utøvere. Den avsluttende delen analyserer moderne kampanjer fra ulike land og foreslår en modell for transmediashistoriefortelling i praksis, basert på både primære og sekundære forskningsdata. Boken har som mål å gi en bedre forståelse av og kommunikasjon om de faktiske mulighetene og hindringene for å produsere transmediakampanjer for merkevarehistoriefortelling.

Prishistorikk

Lavest
431 KR
Høyest
450 KR
Gjennomsnitt
441 KR
Median
441 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke SPRINGER VERLAG, SINGAPORE
Navn Transmedia Brand Storytelling
GTIN/EAN/ISBN 9789819940004
Kategorier Bøker