Storynomics - Story-Driven Marketing in the Post-Advertising World er en banebrytende bok som har potensial til å forandre måten vi tenker på markedsføring og merkevarebygging. Ved å trekke på erfaringene fra sine egne Storynomics-seminarer, har Robert McKee, kjent for sine bøker som Story: Substance, Structure, Style and the Principles of Screenwriting, og Dialogue: The Art of Verbal Action for Page, Stage and Screen, samarbeidet med Tom Gerace for å skape et verk som både er fantasifullt, innovativt og inspirerende. Den tradisjonelle måten merkevarer har koblet seg til forbrukere har gjennomgått en betydelig endring. Tidligere fant merkeledere historier som folk elsket, for deretter å avbryte fortellingen med annonser. I dagens samfunn har forbrukere fått nok av annonser, og er mer tilbøyelige til å blokkere, skipe eller unngå dem som aldri før. Dette har ført til at markedsføringsprofesjonelle finner det stadig vanskeligere å nå ut til kundene. Noen bedriftsledere har innsett at historiefortelling er...