I den digitale tidsalder er suksess i økende grad avhengig av evnen til å transformere og sammenkoble de elementene som mangler i din virksomhets utvikling. Dette krever mer data og flere mennesker som samarbeider for å skape verdi på en bedre og raskere måte. Ønsker du at bedriften din og karrieren din skal overleve og trives i fremtiden? Da må du være villig til å utvikle deg og omforme måten du driver virksomhet på, samt hvordan du personlig arbeider, ved å begi deg ut på en reise. En reise for å anvende strategier som er designet for å lære deg hvordan du effektivt spiller 'S.M.A.R.T.' og 'vinner' i forretnings- og karriereascenten. "The Strategy Journey" vil vise deg hvordan du navigerer gjennom forretningslivssyklusen ved hjelp av en struktur og metodologi. Denne strukturen omfatter fem modeller som representerer fasene i 'Strategireisen': Misjon, Virksomhet, Verdi, Drift og Transformasjon. Ved å benytte disse modellene gjennom metoden, adresseres tre grunnleggende scenarier som er utfordrende for bedrifter i dag: Virksomhetsdesign.