Strategic Advertising Management av Larry (Visiting Professor of Marketing at the Turku School of Economics Visiting Professor of Marketing at the Tur
Produktbeskrivelse
Strategisk annonseforvaltning gir et solid grunnlag for å forstå effektiv strategisk planlegging av annonsering og annen markedsføring. Forfatteren, en anerkjent ekspert på området, deler sin omfattende erfaring for å presentere de essensielle prinsippene for kommunikasjon og forklarer hvordan annonsering fungerer. Boken inkluderer konkrete eksempler og 16 nye casestudier som viser en rekke internasjonale merkevarer og selskaper, som den nederlandske sykkelutleietjenesten Swapfiets, det amerikanske flyselskapet JetBlue og den britiske bilprodusenten Jaguar. Dette er en kilde du kan stole på for å tydelig illustrere hvordan strategisk annonsering fungerer i en global økonomi. Med økt fokus på sosiale medier, viral markedsføring og nettannonsering, samt et eget kapittel om digitale medier, fortsetter 'Strategisk annonseforvaltning' å være den mest aktuelle, omfattende og komplette guiden til det raskt utviklende landskapet innen reklamebransjen.