Strategic Brand Management av Richard (Professor Emeritus of Marketing and Consumer Research University of Bath School of Management) Rosenbaum-Elliot

Strategic Brand Management av Richard (Professor Emeritus of Marketing and Consumer Research University of Bath School of Management) Rosenbaum-Elliot

Produktbeskrivelse

En merkevare er ikke bare en representasjon av et produkt; det er en emosjonell og symbolsk oppfatning som former våre tanker, følelser og atferd. "Strategic Brand Management" er den eneste læreboken som går utover standard merkevaremodeller for å utforske denne oppfatningen, og betrakter merker som ekte sosiokulturelle fenomener. Bokens innovative rammeverk deler oppmerksomme i merkets konsept i funksjonelle og emosjonelle deler, noe som gir studentene en helhetlig forståelse av hvordan merker fungerer og hvilke strategier de benytter for å vinne forbrukernes lojalitet. Skrevet av internasjonale eksperter innen området, trekker boken på moderne sosiologi, antropologi og sosial teori, men forfatternes omfattende erfaring fra både rådgivning og undervisning sikrer at disse komplekse og spennende ideene er solid forankret i ledelsesimplikasjoner og praktiske anvendelser. Boken inneholder varierte og dynamiske eksempler – fra dragningen mot den nyeste Samsung-telefonen til britiske assosiasjoner med te, og fra Diesels sosiale merkevare.

Prishistorikk

Lavest
699 KR
Høyest
804 KR
Gjennomsnitt
782 KR
Median
804 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Strategic Brand Management av Richard (Professor Emeritus of Marketing and Consumer Research University of Bath School of Management) Rosenbaum-Elliot
GTIN/EAN/ISBN 9780198797807
Kategorier Bøker