Strategic Internal Communication av Susanne Dahlman, Mats (Lund University Sweden) Heide

Strategic Internal Communication av Susanne Dahlman, Mats (Lund University Sweden) Heide

Produktbeskrivelse

Boken "Strategic Internal Communication" utforsker hva intern kommunikasjon er og hvilken rolle den spiller i moderne organisasjoner. Den tar for seg konsekvensene av feilslått intern kommunikasjon, som kan føre til en rekke utfordringer i arbeidshverdagen. Intern kommunikasjon omfatter mange aspekter, inkludert både arbeidsrelatert og sosial kommunikasjon, samt formelle og uformelle kanaler. Den belyser hvordan kommunikasjon kan forekomme vertikalt og horisontalt, mellom kolleger og mellom kolleger og ledere, samt spesielt under organisatoriske endringer og kriser. Boken undersøker ulike kommunikasjonskanaler, som intranett, personalaviser, elektroniske skilt og intern-TV. Ved å knytte disse elementene sammen, fremhever forfatterne den strategiske verdien og betydningen av intern kommunikasjon. De ser på intern kommunikasjon som en ubenyttet ressurs med stort potensial for organisasjonsmessig suksess. I tillegg betraktes intern kommunikasjon som en grunnleggende forutsetning for at organisasjoner skal fungere effektivt, og det er noe som bør engasjere alle medlemmer av organisasjonen – fra ledere til ansatte og kommunikasjonsspesialister.

Prishistorikk

Lavest
439 KR
Høyest
484 KR
Gjennomsnitt
458 KR
Median
449 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Strategic Internal Communication av Susanne Dahlman, Mats (Lund University Sweden) Heide
GTIN/EAN/ISBN 9780367435387
Kategorier Bøker