Strategic Marketing For Health Care Organizations av Philip (Northwestern University) Kotler, Robert J. (Elon University) Stevens, Joel I. (Northweste

Strategic Marketing For Health Care Organizations av Philip (Northwestern University) Kotler, Robert J. (Elon University) Stevens, Joel I. (Northweste

Produktbeskrivelse

Den oppdaterte utgaven av den bestselgende teksten 'Strategic Marketing for Health Care Organizations' belyser hvordan markedsføring kan løse en rekke reelle helseproblemer. Det har vært et ubesvart behov for en lærebok i helsemarkedsføring som fokuserer på praktiske løsninger. Den helt nye utgaven av denne boken møter dette behovet ved å benytte en innovativ tilnærming støttet av forfatternes omfattende akademiske bakgrunn og erfaring innen helsestyring og medisin. Kotler, Stevens, og Shalowitz legger grunnlaget med prinsipper for markedsføringsledelse og bruker en trinnvis metode for å veilede leserne gjennom anvendelsen av disse markedsføringskonseptene i en markedsføringsplan for leger. Verdien av å benytte miljøanalyser for å oppdage muligheter og trusler i helsemarkedet blir også utforsket. Leserne lærer hvordan sekundær- og primærmarkedsundersøkelser benyttes for å analysere miljøfaktorer som påvirker et bredt spekter av aktører i helsemarkedet. Kjerneelementet i boken viser hvordan helse...

Prishistorikk

Lavest
1099 KR
Høyest
1155 KR
Gjennomsnitt
1127 KR
Median
1132 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Strategic Marketing For Health Care Organizations av Philip (Northwestern University) Kotler, Robert J. (Elon University) Stevens, Joel I. (Northweste
GTIN/EAN/ISBN 9781118355831
Kategorier Bøker