Strategic Sport Communication av Paul M. Pedersen, Pamela C. Laucella, Edward (Ted) M. Kian, Andrea N. Geurin
Produktbeskrivelse
Sportens popularitet vokser stadig, drevet av hvordan idrettslag, utøvere og medier kommuniserer med sine publikum og fans. Denne dynamiske verdenen av sportkommunikasjon åpner opp for nye karrieremuligheter for studenter med gode kommunikasjonsferdigheter og en lidenskap for sport. Ingen annen lærebok gir en like grundig forståelse av dette feltet som “Strategic Sport Communication”. I sin fjerde utgave kombinerer boken teori og forskning med praktiske tilnærminger og aktuelle eksempler, hvilket gir studenter en omfattende oversikt over alle aspekter ved sportkommunikasjon. Boken har et imponerende forfatterteam bestående av internasjonale eksperter, akademikere og praktikere innen sportkommunikasjon, og den er i tråd med de felles yrkesfaglige emnene som er skissert av Commission on Sport Management Accreditation (COSMA). Den oppdaterte utgaven deler innholdet i to hoveddeler og dekker et bredt spekter av temaer, noe som gjør den til en uvurderlig ressurs for både studenter og fagfolk i feltet.