Strategic Sport Marketing av Adam (Swinburne University of Technology Australia) Karg, David (Deakin University Australia) Shilbury, Hans (Victoria Un

Strategic Sport Marketing av Adam (Swinburne University of Technology Australia) Karg, David (Deakin University Australia) Shilbury, Hans (Victoria Un

Produktbeskrivelse

Femte utgave av "Strategic Sport Marketing" kombinerer sportmarkedsføringsrammer, teori og praktiske eksempler for å veilede studenter og praktikere i utviklingen og utføringen av vellykkede sportmarkedsføringsstrategier. Boken gir en grundig forklaring av dagens sportsmarkeder, forbrukeratferd, markedsføringsstrategier og beste praksis innen sportmarkedsføring på en klar, omfattende og engasjerende måte. Basert på strategisk beslutningstaking, tilbyr den et variert sett med casestudier, 'sportviews', og eksempler fra både nasjonale og internasjonale sportsaktiviteter, inkludert australsk fotball (AFL), europeisk fotball, russisk hockey, Grand Slam tennis og National Basketball Association (NBA). Denne nyeste utgaven er revidert for å tilpasse seg samtidige sportmarkedsføringsapplikasjoner, som konseptualiserer sport som en del av opplevelsesøkonomien og integrerer teknologi- og digitaliseringstemaer i boka, reflekterende over det økende fokuset på data samt digital kommunikasjon og medielevering.

Prishistorikk

Lavest
649 KR
Høyest
690 KR
Gjennomsnitt
669 KR
Median
669 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Strategic Sport Marketing av Adam (Swinburne University of Technology Australia) Karg, David (Deakin University Australia) Shilbury, Hans (Victoria Un
GTIN/EAN/ISBN 9781760878801
Kategorier Bøker