Strategy in 3D av Greg (Larry and Barbara Sharpf Professor of Entrepreneurship and Associate Professor in the Management and Entrepreneurship Departme

Strategy in 3D av Greg (Larry and Barbara Sharpf Professor of Entrepreneurship and Associate Professor in the Management and Entrepreneurship Departme

Produktbeskrivelse

I "Strategy in 3D" utforsker Greg Sharpf hvordan strategisk beslutningstaking fra tidligere var en aktivitet forbeholdt en eksklusiv gruppe ledere på toppen av organisasjonen. Fra å være en mental øvelse med fokus på langsiktige planer, utarbeidet under årlige møter, har tilnærmingen til strategi endret seg radikalt. I dagens raskt skiftende forretningsmiljø er det ikke lenger rom for langsomme tilpasninger; endringer skjer nå i et så raskt tempo at det som en gang ble ansett som fremtiden, i dag allerede er historie. Med stadig nye innovasjoner og økende kompleksitet, står ledere overfor utfordringer når de skal ta beslutninger. Likevel er det ikke slik at strategi har mistet sin relevans – tvert imot. Behovet for dyktige strategister er større enn noen gang. De mest effektive organisasjonene ser nå strategisk tenkning som en del av hverdagen, der hver leder bidrar til den løpende strategiske utviklingen. Strategiske problemer håndteres av ansatte på tvers av hele organisasjonen, noe som gir en mer dynamisk og inkluderende tilnærming til strategisk arbeid.

Prishistorikk

Lavest
379 KR
Høyest
404 KR
Gjennomsnitt
393 KR
Median
396 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Strategy in 3D av Greg (Larry and Barbara Sharpf Professor of Entrepreneurship and Associate Professor in the Management and Entrepreneurship Departme
GTIN/EAN/ISBN 9780190081485
Kategorier Bøker