Strategy in the Age of Disruption av Henrik Von Scheel
Produktbeskrivelse
I "Strategy in the Age of Disruption" tar en gruppe dedikerte strateger deg med på en spennende og praktisk reise inn i Industri 4.0, en kommersiell transformasjon som påvirker alle aspekter av markedet, miljøet og våre sosiale liv. Boken gir deg en grundig forståelse av hva Industri 4.0 innebærer, hva det betyr for deg og din virksomhet, samt hvordan du—uavhengig av om du er leder, manager, ekspert, gründer eller investor—kan dra nytte av denne utviklingen og implementere den i praksis. Dette er en omfattende håndbok om strategisk utførelse, strukturert som en trinn-for-trinn guide som hjelper deg å tydelig se din strategiske posisjon, valgene som står til disposisjon, og hvordan du kan gjennomføre disse valgene. I tillegg vil du finne: * Metoder for å gå bort fra utdaterte forretningsmodeller som ikke lenger gagner selskapene som følger dem * Vanlige myter om strategi og hvordan du effektivt kan legge dem til hvile for godt * Dype og innsiktsfulle forklaringer på den fjerde industrielle revolusjon og hva den betyr for din sektor og selskap.