Branding you : how to market yourself in a competitive world
Produktbeskrivelse
Er du i ferd med å fullføre videregående skole eller universitet? Kanskje du står uten jobb, eller jobber under kapasitet? "Branding YOU" er en reise mot selvoppdagelse som begynner med en grundig gjennomgang av grunnleggende prinsipper innen merkevarebygging og markedsføring, med fokus på deg som merkevaren. Boken utvikler seg til å gi deg verktøyene du trenger for å forberede deg på jobbintervjuer samt hvordan du kan promotere din personlige merkevare i slike situasjoner. En unik egenskap ved denne boken er at den er utformet slik at leseren også jobber mens de leser. Den består av to deler inspirasjon og én del arbeid. I tillegg, ved slutten av de fleste kapitlene, finner du en rekke øvelser som hjelper deg å reflektere over din personlige merkevare, forberede deg ytterligere, og kontinuerlig forbedre deg. Kort sagt, ved å lese boken og jobbe med øvelsene, vil du være bedre rustet til å møte utfordringene som følger med merkevaren kalt DEG.