Boken 'Business Marketing' gir en grundig innføring i teorien og praksisen som er nødvendig for å forstå dagens raske B2B-markeder og hvordan man skal handle i disse. Å navigere i samtidsmarkedene og integrere markedsføring i selskapsstrategien er blitt en avgjørende kompetanse for vellykkede virksomheter. Denne boken reflekterer de nyeste trendene og problemstillingene, og inneholder ferske forskningsinnsikter om hvordan man kan håndtere verdiskaping og bygge konkurransefortrinn. Viktige konsepter, som verdiforslag og kundeforhold, blir nøye drøftet og illustrert gjennom et rikt utvalg av eksempler fra ulike bransjer. 'Business Marketing' er en utmerket veiledning for både studenter og praktikere innen B2B-markedsføring. Evnen til å utvikle vellykkede verdiforslag og kundeforhold er kjerneprosesser i alle foretak, ettersom evnen til kontinuerlig å skape attraktive markedsbevisninger er avgjørende for å opprettholde et konkurransefortrinn og for langsiktig suksess i forretningsmarkedet.