Studentlitteratur AB

Marketing & sustainability : why and how sustainability is changing current marketing practices

Marketing & sustainability : why and how sustainability is changing current marketing practices

Produktbeskrivelse

Boken "Marketing & Sustainability" tar sikte på å gi studentene innenfor business og markedsførere en grundig innføring i bærekraftsspørsmål. Gjennom moderne casestudier og nyttige konseptualiseringer fra nyere forskning, tilbyr den en verktøykasse som hjelper leseren å forstå hvordan man kan skape verdi for dagens forbrukere samtidig som man tar hensyn til velferden til fremtidige generasjoner. Boken tar opp viktige spørsmål knyttet til påvirkningen av (over)forbruk, produksjon, distribusjon og kommunikasjon - alle sentrale markedsføringsaktiviteter - på sosiale og miljømessige utfordringer i verden, inkludert klimaendringer og uttømming av naturressurser. Temaer som servitization, dematerialisering av forbruk, fremveksten av den sirkulære økonomien og plattformbaserte delingsøkonomier, samt bruken av delingsordninger og plattformbaserte bytteordninger for eksisterende markedsvarer, blir grundig belyst i denne boken. Dette gjør den til en uvurderlig ressurs for studenter, markedsførere og andre fagpersoner som er bevisste på de nåværende utfordringene og mulighetene i markedsføringslandskapet.

Prishistorikk

Lavest
468 KR
Høyest
487 KR
Gjennomsnitt
478 KR
Median
478 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Studentlitteratur AB
Navn Marketing & sustainability : why and how sustainability is changing current marketing practices
GTIN/EAN/ISBN 9789144139869
Kategorier Bøker