Studentlitteratur AB

Quality from Customer Needs to Customer Satisfaction

Quality from Customer Needs to Customer Satisfaction

Produktbeskrivelse

I en tid preget av forandringer, der digital utvikling akselererer, produkter og tjenester integreres, og bærekraft blir anerkjent som en essensiell kvalitet, står bedrifter overfor en helt ny forretningsverden. I denne konteksten er det avgjørende å ha en tilnærming til kvalitetsledelse som setter kundens behov og forventninger i sentrum, samt fokuserer på forbedring og innovasjon. Boken utforsker kvalitet og kvalitetsledelse i dybden, og gir innsikt i forretningsutvikling, hvordan man kan skape verdi sammen med kunder og ansatte, samt hvordan man kan organisere forbedringsarbeid, inkludert utvikling av produkter og prosesser. Boken tar for seg hele kjeden, fra å identifisere kundebehov til å måle kundetilfredshet og innhente tilbakemeldinger. I bokens avsluttende del diskuteres samfunnsutvikling og kvalitetsledelsens rolle i bærekraft og samfunnets fremtid. Gjennom sitt helhetlige perspektiv på kvalitet har tidligere utgaver av denne boken vært en verdifull ressurs for både akademikere og praktikere.

Prishistorikk

Lavest
719 KR
Høyest
749 KR
Gjennomsnitt
735 KR
Median
734 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Studentlitteratur AB
Navn Quality from Customer Needs to Customer Satisfaction
GTIN/EAN/ISBN 9789144140261
Kategorier Bøker