Quality from Customer Needs to Customer Satisfaction
Produktbeskrivelse
I en tid preget av forandringer, der digital utvikling akselererer, produkter og tjenester integreres, og bærekraft blir anerkjent som en essensiell kvalitet, står bedrifter overfor en helt ny forretningsverden. I denne konteksten er det avgjørende å ha en tilnærming til kvalitetsledelse som setter kundens behov og forventninger i sentrum, samt fokuserer på forbedring og innovasjon. Boken utforsker kvalitet og kvalitetsledelse i dybden, og gir innsikt i forretningsutvikling, hvordan man kan skape verdi sammen med kunder og ansatte, samt hvordan man kan organisere forbedringsarbeid, inkludert utvikling av produkter og prosesser. Boken tar for seg hele kjeden, fra å identifisere kundebehov til å måle kundetilfredshet og innhente tilbakemeldinger. I bokens avsluttende del diskuteres samfunnsutvikling og kvalitetsledelsens rolle i bærekraft og samfunnets fremtid. Gjennom sitt helhetlige perspektiv på kvalitet har tidligere utgaver av denne boken vært en verdifull ressurs for både akademikere og praktikere.