Studentlitteratur AB

Strategizing communication : theory and practice

Strategizing communication : theory and practice

Produktbeskrivelse

Strategizing Communication gir en unik innsikt i teorien og praksisen rundt strategisk kommunikasjon. Hovedpoenget ligger i tittelen: strategisering – prosessen hvor man handler og kommuniserer på en strategisk måte. I strategiseringsprosessen er det avgjørende å forstå og utnytte kontekstuelle faktorer som konkurranse, teknologiske utviklinger, aktuelle hendelser samt organisasjonskultur, struktur og praksiser for å oppnå suksess i kommunikasjonen. I sin andre utgave er Strategizing Communication skrevet for studenter og praktikere som ønsker å lære om og tilegne seg verktøy for å håndtere de mange og varierte utfordringene som organisasjoner står overfor i dagens hybride medielandskap. Den nye utgaven er grundig revidert og inkluderer oppdaterte case-studier og friske empiriske eksempler, samt betraktninger over aktuelle utviklinger innen områder som samfunnsansvar og krisekommunikasjon, i tillegg til detaljerte fremstillinger av relevante teorier.

Prishistorikk

Lavest
488 KR
Høyest
509 KR
Gjennomsnitt
499 KR
Median
499 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Studentlitteratur AB
Navn Strategizing communication : theory and practice
GTIN/EAN/ISBN 9789144144825
Kategorier Bøker