The Networked Organization: Connect. Collaborate. Create Authentic Relationships. and Accelerate Revenue Like Never Before.
Produktbeskrivelse
Hvor mange personer i organisasjonen din bør ha ansvar for inntektsgenerering? Svaret er enkelt: Alle. Hver enkelt medarbeider bør føle seg ansvarlig for å bygge og utnytte relasjoner som driver inntekten fremover. Mange virksomheter tror at bare salgsstyrken trenger å nettverke, men smarte selskaper forstår at hver ansatt spiller en viktig rolle i relasjonsbygging. Dette kulturelle skiftet er avgjørende for å øke inntektene, uansett størrelse eller bransje. I "THE NETWORKED ORGANIZATION" av Molly Wendell presenteres en kraftfull og resultatorientert tilnærming som hjelper team med å finne både «hvem» og «hvordan» i relasjonsbygging. Dette er en praktisk og taktisk metode som kan implementeres av ALLE i organisasjonen. Utforsk: * Hvorfor nettverksbygging og økte inntekter alltid går hånd i hånd * Hvordan etablere en kultur for bevisst relasjonsbygging innen selskapet * Hvordan hverdagsaktiviteter er nøkkelen til organisasjonens suksess.