KORTLISTET FOR CMI MANAGEMENT BOOK OF THE YEAR INNOVATION AND ENTREPRENEURSHIP AWARD. Netflix, Spotify og Salesforce representerer bare toppen av isfjellet når det gjelder abonnementsmodeller. Den virkelige transformasjonen – og de beste mulighetene – er først nå i startfasen. Dagens forbrukere foretrekker fordelene ved tilgang fremfor ulempene ved eierskap. Dette gjelder ikke bare internettjenester som Netflix og Spotify; selv industrielle selskaper som GE og Caterpillar omformer seg til løsningsleverandører. Enten du tilbyr programvare, klær, forsikring eller industrimaskiner, er det avgjørende å mestre overgangen til abonnementsmodellen. Å tilpasse seg abonnementsøkonomien krever mer enn bare å bestemme seg for å selge abonnementer i stedet for produkter. Du må reinvente selskapet ditt innenfra og ut – fra regnskapssystemer til hele IT-arkitekturen. Uansett størrelse på selskapet ditt, gir 'Subscribed' deg et praktisk og steg-for-steg rammeverk for å bygge virksomheten rundt kundens behov.