Som markedsførere har vi blitt opplært til å kommunisere 'bedrift til bedrift' (B2B) eller 'bedrift til forbruker' (B2C). I stedet for å skape et enkelt rammeverk for dialog mellom mennesker, har dette innført et unaturlig språk for markedsførere, der begreper som 'synergi' og 'hastigheter og spesifikasjoner' brukes for å fortelle historiene om produkter og tjenester til kjøpere og partnere. Virkeligheten er at bedrifter ikke har følelser. Produkter har ikke følelser. Mennesker har det. Mennesker ønsker å føle noe, og de gjør feil. I 'Human to Human #H2H' utforsker Bryan de mange fasettene ved hvorfor og hvordan kommunikasjonen i dag må tilpasses for å følge med vårt stadig utviklende og hurtiggående sosiale og digitale samfunn. Gjennom anekdoter fra hans egne erfaringer som president i et markedsføringsfirma i Silicon Valley, inspirerer han til nye måter å finne fellesskap i vår menneskelighet, samtidig som han gir praktiske verktøy for å tenke som en menneskelig markedsfører igjen. Spesielt vil du lære om: - De fire reglene for sosial kontekst - Hvordan menneskelig sansing.