I løpet av de siste 25 årene har Supreme utviklet seg fra en skatebutikk i New York til et ikonisk globalt merke. Boken "Supreme" gir en grundig gjennomgang av mer enn to tiår med kreative uttrykk, historier og den grenseoverskridende holdningen som er kjennetegnende for Supreme. Med over 800 imponerende bilder fra anerkjente fotografer som Larry Clark, Ari Marcopoulos og David Sims, får leserne en unik mulighet til å se bakom kulissene, inkludert selskapets svært begrensede produkter – fra t-skjorter til sykler – samt samarbeider med kunstnere og merker som Nan Goldin, Comme de Garçons og Nike, for å nevne noen. Boken inneholder også en kuratert seksjon med lookbooks og et indeks over t-skjorter som har blitt utgitt siden Supremes vår/sommer-kolleksjoner i 2010. Med skriftlige bidrag fra popkulturkritiker Carlo McCormick og filmregissør Harmony Korine får leserne eksklusiv innsikt i Supremes kjernetro fra to livslange tilhengere. Merket er kjent for sin respektløse og ikoneristiske ånd, i tillegg til sin unike tilnærming til mote og kultur.