Sustainable Marketing av Diane Martin, John Schouten

Sustainable Marketing av Diane Martin, John Schouten

Produktbeskrivelse

Boken 'Sustainable Marketing' skrevet av Diane Martin og John Schouten tar for seg hvordan bedrifter kan markedsføre seg på en bærekraftig måte. Forfatterne utforsker viktigheten av grønne initiativer og ansvarlig forbruk, og gir innsikt i hvordan organisasjoner kan integrere bærekraft i sine markedsføringsstrategier. Gjennom en rekke casestudier og eksempler viser de hvordan bærekraft kan være en konkurransefordel, samtidig som det bidra til en positiv samfunnsmessig og miljømessig innvirkning. Denne boken er essensiell for studenter, akademikere og praktikere innen markedsføring som ønsker å forstå hvordan man kan skape verdier både for virksomheten og samfunnet.

Prishistorikk

Lavest
929 KR
Høyest
1060 KR
Gjennomsnitt
1013 KR
Median
1016 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Sustainable Marketing av Diane Martin, John Schouten
GTIN/EAN/ISBN 9781292040899
Kategorier Bøker