Vinner av Leonard L. Berry Marketing Book Award 2024 og shortlistet til Business Book Awards 2024 i kategorien Salg & Markedsføring, 'Sustainable Marketing' er en essensiell guide for alle som ønsker å omfavne bærekraftig markedsføring. I en tid der bærekraft ikke lenger er et valg, men en nødvendighet for fremtiden, stiller boken spørsmål ved om du har den nødvendige tryggheten til å levere dette til kundene dine. 'Sustainable Marketing' fungerer som en omfattende plan for å integrere bærekraft i kjernen av markedsføringen. Boken avdekker den bekymringsfulle virkeligheten av dagens markedsføringsforhold i lys av miljømessige og samfunnsmessige utfordringer, og utfordrer de tradisjonelle normene og ineffektivitetene i bransjen. Forfatterne presenterer en overbevisende visjon for forandring, samt en praktisk veiledning for markedsføringsprofesjonelle. Med verktøyene og tankesettet som tilbys, kan leserne transformere sitt daglige arbeid og hele bransjen til en kraft for positiv endring. Dette er den ideelle ressursen for markedsførings- og bærekraftprofiler som navigerer gjennom bedrifters bærekraftige transformasjon.