Sustainable Marketing av Paul Randle, Alexis Eyre

Sustainable Marketing av Paul Randle, Alexis Eyre

Produktbeskrivelse

Vinner av Leonard L. Berry Marketing Book Award 2024 og shortlistet til Business Book Awards 2024 i kategorien Salg & Markedsføring, 'Sustainable Marketing' er en essensiell guide for alle som ønsker å omfavne bærekraftig markedsføring. I en tid der bærekraft ikke lenger er et valg, men en nødvendighet for fremtiden, stiller boken spørsmål ved om du har den nødvendige tryggheten til å levere dette til kundene dine. 'Sustainable Marketing' fungerer som en omfattende plan for å integrere bærekraft i kjernen av markedsføringen. Boken avdekker den bekymringsfulle virkeligheten av dagens markedsføringsforhold i lys av miljømessige og samfunnsmessige utfordringer, og utfordrer de tradisjonelle normene og ineffektivitetene i bransjen. Forfatterne presenterer en overbevisende visjon for forandring, samt en praktisk veiledning for markedsføringsprofesjonelle. Med verktøyene og tankesettet som tilbys, kan leserne transformere sitt daglige arbeid og hele bransjen til en kraft for positiv endring. Dette er den ideelle ressursen for markedsførings- og bærekraftprofiler som navigerer gjennom bedrifters bærekraftige transformasjon.

Prishistorikk

Lavest
364 KR
Høyest
379 KR
Gjennomsnitt
373 KR
Median
372 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Sustainable Marketing av Paul Randle, Alexis Eyre
GTIN/EAN/ISBN 9781398613133
Kategorier Bøker